De administratie: het hoort bij uw werk als ondernemer. Een urenregistratie bijhouden, facturen sturen aan uw klanten en de rekeningen van uw leveranciers op tijd betalen. Het is misschien niet het leukste onderdeel van uw werk, maar wel noodzakelijk voor het voortbestaan van uw bedrijf. Met WerkExpert, het softwarepakket dat speciaal voor uw branche is ontwikkeld, helpen wij u om de administratie eenvoudiger te maken.
WerkExpert is planning- en administratiesoftware voor op kantoor. Het ondersteunt al meer dan 20 jaar de bedrijfsvoering van diverse bedrijven – verschillend in omvang – in de groen-, grond- en infrasector.
Het mooie aan WerkExpert is dat het voor iedere bedrijfsgrootte kan worden ingericht. Of u nu 1 of 100 medewerkers hebt, alleen uw facturatie wilt automatiseren of de gehele planning.
WerkExpert heeft verschillende opties voor verschillende wensen van een grote diversiteit aan bedrijven. WerkExpert is zo gebouwd dat het meegroeit met uw bedrijf. Dit maakt WerkExpert uitermate geschikt voor ieder bedrijf in de groen-, grond- en infrasector.
WerkExpert kent veel voordelen die u helpen het gehele proces van het aannemen van de opdracht tot het versturen van de factuur efficiënter in te richten.
Uniek aan WerkExpert is de volledige integratie met onze digitale werkbon-app WerkOrder. In tegenstelling tot verschillende andere werkbon-apps zijn WerkOrder en WerkExpert volledig op elkaar afgestemd. Met WerkOrder staan de werkbonnen direct in uw WerkExpert-administratie.
WerkOrder is eenvoudig in gebruik en geschikt voor iedere werkwijze, met en zonder planning vooraf.
Het standaardabonnement voor WerkExpert bevat alles om snel, efficiënt en foutloos uw administratie bij te werken. Maar WerkExpert kan méér.
Breid het pakket uit met:
Dat we bij WerkExpert onze standaard al standaard hoog hebben liggen, blijkt uit de functionaliteiten die de standaard versie van WerkExpert heeft. Uw administratie, medewerkersbeheer, machinebeheer en documentenbeheer in 1 programma, aangevuld met relevante extra’s. Dat maakt van WerkExpert met recht een compleet branchepakket voor een efficiënte planning en administratie.
Lees hiernaast alle functionaliteiten die u bij standaard WerkExpert-abonnement ontvangt. Wilt u meer weten? Onze adviseurs vertellen graag meer.
Stap over naar eVDM®, uw online tool voor het digitaal invullen, ondertekenen en verzenden van uw mestbonnen. Met eVDM® wordt uw mestregistratie een fluitje van een cent. Goedgekeurd door de controlerende instanties.
Met cloud computing (of: werken in de cloud) beschik je overal ter wereld over je data en programmatuur in een zwaarbeveiligde omgeving. De cloud van Rovecom Zakelijk maakt van IT een zorgeloos proces binnen je bedrijf.
Met MiMIS uw mesttransporten allemaal in 1 overzichtelijk programma. Door de koppeling met AGR-GPS, laboratoria en RVO worden verwerkingsfouten beperkt. Gebruik MiMIS met eVDM® voor een snelle en papierloze afhandeling van uw mestadministratie.
Zijn uw bedrijfsprocessen helemaal op orde of kan het toch nog efficiënter worden ingericht? Maak dan kennis met de adviseurs van Rovecom Zakelijk. Uw sparringpartner en frisse blik die nodig is om verder te komen.
WerkExpert is ontwikkeld door Rovecom. Wij maken al jaren branchespecifieke software voor de agrarische- en groen-, grond-, en infrasector om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en efficiënter in te richten. Daarbij zetten we onze theoretische kennis om in praktische – branchegerichte - software.